Kärlek, Lekplatser och Snicksnack!!!

Efter en jobbhelg med myyyycket att göra, känns det inte helt fel att slippa ställa klockan på måndagmorgonen! Bara att krypa ner och ligga kvar tills man hör lillemannen komma tassade över golvet för en liten mysstund innan vi stiger upp! Att just denna lillemannen dessutom kan tänka sig en sovmorogn själv, och kommer tassande först vid nio-snåret är faktiskt alldeles underbart!
Lååång frukost i soffan, tidningen och en latte! Härligt härligt!

Hade bestämt oss för att städa loss lite här i går. Mitt i allt kom ett litet meddelande från en go fd arbetskamrat om att de skulle till Ribban för lite lekplatsbus och sen en liten fika på Kallis! Tvekade en sekund, hade ju bestämt att det skulle städas, men lade sen i en hög växel, flängde runt med dammsugare och trasa i full karriär och så plötsligt fanns tiden. Packade ner bus i cykelvagnen och drog. Shit vad tungt det var på cyken, ännu tyngre på hemvägen, fattade inte att han helt plötsligt kunde ha blivit SÅ tung. Väl hemma igen insåg jag att cykelkärran tappat ALL luft ur sin däck när den stått nu i vinter....jaja, jag blev av med MASSOR av kalorier!
Goa Å och hennes fina tjejer var på plats när vi kom fram. Den ena dock liten och nerbäddad i vagnen. Våra andra två busar hade liiite svårt att finna varann, men helt plötsligt fanns det bara dom i hela världen och de ville verkligen INTE gå hem. Mammorna kände dock att efter nära två o en halv timme på lekplatsen med bara ett kort avbrott i värmen på kallis var det något kyligt, åtmindstone om man bara står stilla och snicksnackar som vi! Mysigt var det i alla fall!



Kvällen igår spenderades med bästaste C, vin, go mat och choklad! Mys på hög nivå även det, om än lite varmare än äventyren innan på dagen!

Har glömt visa er mina fiiina rosor jag fick på alla hjärtan! Min stoooora pojke som är så duktig på att skriva!



Förresten kom planet Wallies:arna med posten igår. De blev uppsatta på studs och suuuuperfint blev det. Daddy J är en jäkel på inredning när allt kommer omkring!!! Bildbevis kommer!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback