Finmiddag, The dark side och Bästa kompisarna!!!

Mmmm, ledig helg!
Fredagen jobbade jag till 18, sen blev det mys i soffan med popcorn och senaste Shrek! Mys, mys, mys! Daddy J och lillemannen har ALLTID täcke och kudde med sig när det vankas soffmys, jag brukar nöja mig med en kudde, fast det är klart, jag brukar få lite täcke av lillemannen!

Efter en härlig sovmorgon i lördags bestämde vi oss för att sticka till "Toys" för att byta en leksak som inte funkat sedan den inhandlades. Byttes gjordes den till en Darth Wader mask och ett ljussvärd till så man kan ha duell...jaja, Boys will be boys...



På kvällen tog vi bussen hem till fina släkten som bjöd in på middag. Eller rättare sagt så var det min mamma som skulle bli bjuden på middag då hon fått det som ett "presentkort" på sin 60-års dag, vi hade bara turen att bli medbjudna för att vi skulle bli några fler. Som tack för inbjudan fixade vi desserten och tog med! Det blev fördrink, toast skagen, porterstek och gino! Slurp var det alltihop! Han bara med en blid på försnackset och på "fölsegrisen" mitt i en skål, men det betyder bara att vi hade det extra trevligt och inte tänkte på att ta fler foto!





Söndag = Fotbollsträning, så sagt och gjort upp och iväg. Efteråt blev det lekstund hos lillemannens bästa kompisar P o J! Bus och Mys som vanligt. Lite lunch hann vi med och då hör det liksom till att man MÅSTE dricka vatten och is eftersom dom har en sån fantastisk uppfinning i sin frysdörr där man kan trycka på en knapp så kommer det vatten och is ut....roligt va....wow!!!



Efter en stunds bus kom nån på den brillianta iden att vi skulle fika...hmmm undrar var dom lärt sig det, sagt och gjort, då måste man leta upp kakorna!!!









Kvällen igår blev bara lugn, städade till firrarna och fixade lite middag! Sen lite soffhäng, det blev dock tidigt i säng för jag satt och irriterade mig över hur mycket skit där gick på tv. Faktiskt ingenting som jag ville se...hmmm...en söndagkväll! Dållit dållit!

En liten tribute till Whitney får det minsann finnas plats för här i bloggen också! I sydsvenskan idag är löpsedlen: "Varje fas i livet har haft sin Whitney", sant faktiskt, vilken tjej har inte stått framför spegeln med I will always love you på högsta volym och sjungit med så spegeln dallrade, vem har inte haft I wanna dance with somebody på förfesten...osv...osv...

Sov gott Whitney



                                                              // Jeanette

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lite besviken faktiskt.......allt var inte gjort när jag kom hem. Kram,kram.

2012-02-14 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback