Universums tråkigaste blogg, Det blir bättre och Sommaren i bilder!!!

Ja, jag har nog universums tråkigaste blogg för tillfället...Uppdaterar aldrig...är inte riktigt i form. Har mycket att tänka på och tycker nog inte själv att livet är precis på topp för tillfället!
Har trots allt försökt göra sommaren fin för lilleman! Tror nog att han haft en ganska bra sommar trots allt och att han fått vara med om lite nya äventyr mitt i alla flyttbestyr och tråkigheter!
Det har hunnits med en del: Äventyrslandet i Halmstad, Stranden, Lekplatsbus, Grillkvällar, Malmöfestival osv... Bjuder på en drös med bilder som får sammanfatta allt härligt som vi faktiskt hunnit med i sommar!
 
 
Idag har jag fått hjälp av bästa C med lite skruvande och nu känns det som att nya lägenheten börjar ta lite form! Nu håller vi bara tummarna för att någon vill köpa vår gamla lägenhet så det inte ska bli en för lång historia!
 
Kram till alla underbara som ställer upp och står ut!!! 

Kommentarer
Postat av: Momo

Jag tror mitt lilla troll är väldans nöjd med alla äventyr och en härlig sommar.

2012-08-27 @ 20:16:26
Postat av: Maria Semb

Efter regn kommer solsken Pärlan! Alltid! Kram

2012-08-28 @ 08:01:23
Postat av: kusinen

inte världens bästa uppdatering - nej
men gillar dig ändå! :)

2012-08-30 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback