Spa, Vila och Påskajubb!!!

Mmmm, har varit på spa, med övernattning. Jag och goa C! Har blivit så bortskämd man kan bli, TACK för att du tog mig med!!!



Jag vet...jag ställer in kamran på självutlösning....ja, det gick ju bra:



Nytt försök....JA!!!















Häääärligt är bara förnamnet! Såå skönt att bara slappa, äta gott och dricka gott!!! Myyyys! Nu är fröken C i Afghanlandet igen och jag saknar henne redan. Nåja, bara typ 2 månader tills hon är hemma på riktigt!!!

Påsken har kommit och gått och jag har hunnit med både lite påskfirande och nattjobb hela påskhelgen! Ett jättepåskägg på jobb till laget har gjort själva jobbandet lite roligare!!! Hann dock med att fira lite på påskafton hemma hos mamma först!!



Fick hem lite påskpynt från dagis idag...tror minsann att vi har det söööötaste lilla "kyllingen" som finns...eller vad tycker ni?!?!



Lillemanne har spenderat sin helg med mormor, där har det vankats massor av mys och viiila, tror minsann att det hjälpt, för snorigheten är betydligt mindre nu! Härligt!!
Fick fiiinaste bilden från momo när lillemannen somnat, OJ vad man saknar honom då....



Nu är det kyllingsoppa med MASSOR av vitlök som gäller....bort förkylning bort!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback