Nutella, Goe maten och Massor av nytt!!!

Härliga helgen är redan förbi. Har varit en riktigt avslappnad men suuuupermysig helg. Lillemannen och jag gick hem till bästa kompisarna i fredags för att käka lite "köpemat" och dricka lite vin!!! Barnen valde pizza och vi andra högg in på kinamat. Slurp slurp säger jag bara!!! Härligt med spontana kvällar som inte kräver speciellt mycket planering!!! Dåliga bilder blev det, men jag tyckte bara dom var så jädrans goa när dom satt där och apade sig vid bordet så jag bjuder på dom ändå!!!





Lördagen tog vi det superlungt och drog oss i soffan med täcke och kudde till klockan var 11! Då blev det en liten repa på Limhamn och en sväng inom famo som fyllt år. Vi köpte med oss prinsessbakelser som vi tryckte i oss med lite kaffe...mmm!!! Sen tog vi oss hem och tog varsitt bad och på med myskläderna. Blev ganska ruggit väder, så alla ljus härhemma var tända när klockan var 16. Sen var det bara mys som stod på schemat för resten av dagen. Momo kom förbi en runda och käkade lite plockemat med oss och Daddy J var hemma ett bra tag så vi kunde se Fångarna på fortet tillsammans...lördagsmys på hög nivå!

Söndagen inleddes med fotboll kl 10 och sen fick bästa kompisen P följa med hem på lite bus. De flög runt som vanligt i hela lägenheten och sen samlade jag ihop dom för lite muffinsbak. Muffins med nutella blev det och vi ska vara glada att det överhuvudtaget blev några muffins efter som även smeten var döööödligt god!! Efter baket gick vi en sväng och kollade in när LB07 mötte Motala på Limhamns IP!











På kvällen skulle vi egentligen haft gooooa gäster, som inte kunde komma pga sjukdom, vi bestämde oss för att ändå laga till det vi tänkt och jag fick ett ny ide som jag testade....slurp vilken pastasås det blev....mmmm



Idag har jag varit på Lungmedicinen och jobbat loss, fullt ös kan man kalla det. Massor av nya grejer att lära sig och massor av nya männsikor. Imorgon ska jag gå på Ortopeden!

Nu ska det lagas kvällsmat innan det är dags för mig att dra på ett möte!!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback