Alla helgon, Myshelg och Hosta!!!

I helgen är det inte massor av planer. Härligt tycker jag, för oplanerad tid är bland det bästa jag vet!
Fredagen spenderades först på akuten och sedan hemma hos goa vänner med goe fiskgratängen och några glas vin! Som vanligt fullt ös, ungar överallt, ostbågesmulor på golvet, HÖG ljudnivå, svettiga busungar, och en pappa under bordet mitt i alltihop som lekte kurragömma! Precis så som jag vill ha det när livet är som bäst!!!

Idag har lillemannen och jag varit runt en sväng hos momo och kusinerna. Hann också med ett litet skoinköp till bus som han är sååå glad över. Satt med dom på och tittade på Tv innan. Vad fina dom är sa jag! Nä, dom e coooooola, svarade han!

Ikväll körde vi Daddy J till en fölsefest och sen bestämde vi oss för att gå en sväng på Limhamns kyrkogård när det var mörkt. Mysigt värre. Hade köpt ett ljus som vi tog med och som lilleman pyntat med klistermärken. Han har förlorat 2 katter under sina 4,5 år på jorden så det var dom vi skulle tänka på när vi tände ljuset!
Själv har jag tyvärr förlorat så många mer och hoppas innerligt att de jag tänkte på ser vår lilla kille där dom nu är och får uppleva den fantastiska person han har blivit.

Ibland gör det ont i mig att mina far och morföräldrar aldrig fick träffa vår lilleman. Kan ibland nästan se hur roligt de skulle haft tillsammans....plocka körsbär med mormor, göra möbelknappar med farfar i hans verkstad, äta frukt&mandel choklad med morfar och fixa med farmors alla växter! Tror i alla fall att de kan se honom och le där dom är...hoppas i alla fall!


Har förresten haft så tradig hosta hur länge som helst nu! Tror snart jag blir toooosig. Dricker te, tar coccillana på kvällen och gör allt rätt, men ändå!!! TRÅÅÅÅKIGT!!!!

Nu är det snart natti som gäller! Imorogn bitti är det fotboll och sen ska vi ner till mofa o L i Ystad. Fortsatt mys som vanligt alltså!!!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Fafa

Go känsla... kram

2011-11-05 @ 23:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback