Vårkänslor, Aprilväder och Ledig helg!!!

Hmmm, idag kändes det verkligen som vår när jag körde hem från jobb kl 07, solen sken, fåglarna kvittrade och gradantalet var 3,5!!! Hmmm, vaknade vi 12 av ett jäkla liv, HAGELSTORM!!! Hahaha trodde att jag drömde, sen åskade det dessutom också! Jaja, solen kom ju sen igen, men det kändes konstigt. Sånt brukar man väl kalla aprilväder?!?! Eftermiddagen har bjudit på lite nya klädinköp till lillemannen och mys. Kom in på sötaste klädaffären i Limhamn "Krikelick" och såg följande tröja. Förstår ni att jag inte bara kunde gå därifrån utan att köpa med den hem???


Det blev en lila mössa också. Tror han blir supertuff med coola jeans och den tröjan i vår. Hittade dessutom en superfin vårjacka häromdagen i stan som jag flörtat med momo att köpa i fölsepresent!



Äääälskar alla fina färger! Tycker ibland att det kan vara lite dåligt med färg på "pojksidan" i affärerna. Vår kille älskar tex lila och då är det tråkigt med för mesiga färger! Sprakande ska det vara!!!

I tisdags var busungen hemma från dagis och vi var ledig tillsammans. Det var en härliga dag, men ganska kall eftersom det blåste. Mös gjorde vi i stora lass, och passade också på att ta en tur med hojen ner till havet för att mata ankor. Avslutade med en glass i Limhamn!!! Härligt, oj vad jag längtat efter att bara kunna vara ute!!!









Nu har vi ätit en goood tacopaj, jag dricker ett glas vin medan favvokillarna ligger i plurret och skjuter med vattenpistolen...härliga helg!!!

Kramm po er!!!

Kommentarer
Postat av: Fafa

Goa Nettan,du måste skriva oftare... jag har blitt beroende av din Blogg... Tänk, jag har ente råd med varken morron- eller kvällstidning



P.S många bilder...! D.S Tack...



Like Fuzz Family ! Fafa

2011-03-11 @ 20:55:50
Postat av: Felicia

Det låter jättemysigt.

Igår var det alla värder på en gång, det var tydligen, snö,regn,hagel,sol och blost.

2011-03-12 @ 11:01:09
URL: http://liteav-varje.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback