Ny frilla, Popular och Vagnrace!!!

Idag var det dags för lillemannen att klippa bort en del rufs. Han har nog ärvt min kalufs för det är attans vad det växer och sååå mycket hår han har!!! Var hos K som vanligt och lillemannen charmade loss bland alla tanter som var där för permanent eller för att få håret lagt!

  Testing Testing

 Lockarna!!!

 Söte-Göte!!!

Efter klippningen drog vi en repa till Burlövs Center, där det blev glass och lite småhandlande. På väg ut till bilen hör jag plötsligt lillemannen sjunga: "Popular ieve popular ieve popular ievegooooode popular..." som värsta lill-Sade. Rätt melodi och allt! Tror bara han hört den en gång, men han påstår att han lärt sig den av en av killarna på dagis....goa unge!!!

Hade berstämt mig för en löprunda ikväll men så blir det så att Daddy J ska iväg...attans, jag som skulle....Sagt och gjort, ner med lillemannen i vagnen (som han inte suttit i på hur länge som helst), filt över honom och Nintendot i handen och UT! Det blev bara tre kilometers rundan för jag kan loooova er att det var tungt med den där vagnen! 100 situps hanns med också innan vi käkade lite kvällsmat.

Nu ska jag snart hoppa i loppelådan, har dagpass på svedala ambulansen imorgon!!!

Krrraaauuum


Kommentarer
Postat av: Momo

Bara så go! Längtar efter honom, även om han tar min säng!

2011-04-01 @ 18:09:31
Postat av: Fafa

?



2011-04-02 @ 00:42:32
Postat av: Jenny

Söta, söta lilleman. Jag såg lilleman och pappa vid dagis för ett par veckor sedan, igenkända från bloggen = kändisar!



STOR KRAM

2011-04-07 @ 09:37:31
URL: http://www.lillaja-mittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback