Hosta, Hosta och Numera också feber!!!

Ååååhhh, jag verkligen hatar att vara sjuk. Det passar liksom inte in i min livsstil...hihihi!

Har minsann gått till Vårdcentralen idag och det ska ni veta, händer minsann inte mig i första taget... Inte nån lunginflammation än, men han tyckte ju att hostan var förfärlig och skrev ut "guds gåva" coccillana och kortisontabletter till mig. Dessutom skulle jag jobbat imorogn, men har insett efter mycket kval och tillochmed ett samtal till mamma för att fråga vad hon tycker...?!?!?! Är jag knäpp eller?!! Mamma gav mig tillåtelse ;) och tur var det för har jag blivit febrig också så en dags vila är nog på sin plats!!!



Lillemannen har gått hem med en kompis från dagis för första gången i sitt liv idag. De hade busat och ätit mellanmål och spelade lite dataspel när jag kom och hämtade. Söte Götar!!! Galet så stora dom blir snabbt...

Nu ska jag bädda ner mig, ta alvedon, kortison, coccillana, vitaminer och chokela så sjukan skräms bort....för det är väl bra med chokela när man e dålli???

Kramm po er!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare hoppas du nu snart blir bättre, jag e dålig på att läsa din blogg men ska bli bättre...du e så bra på att skriva om kul saker. Krya på dig min vän Kraaaaaaaaaaam

2011-03-17 @ 21:04:46
Postat av: svidala-borna

chokela e de bästa!



säger också "BU" till sjukan.



kram & krya på

2011-03-18 @ 08:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback