SEMESTER, Små bokstäver och Lite grann så här från ooooovan!!!

Jippiiiieee!!! Idag har jag gått på semester. Har jobbat daghelg och var så trött idag att jag trodde jag skulle smälla av. Ni vet som när man är dödens kissinödig och börjar springa mot toan...ju närmre man kommer, ju närmre är det att man kissar på sig...och...när man är riktigt riktigt nära börjar det nästan droppa!!!
Precis så var det idag, när klockan var två kunde jag bara inte fårstå hur jag skulle kunna orka jobba till kl 18, men, det gick!!! Och NU är det semester!!!
Ska vara ledig i tre veckor och har inte bokat nåt speciellt, vi har ju resa på gång i höst och dessutom ska vi till Legoland längre fram i sommar...därför blir det bara lugn och ro, leka med kompisar, bjuda hem goa vänner och bara njuuuuta dessa tre veckorna!



Idag tog vi med vår nya arbetskamrat som gått bredvid mig på en tur till Turning Torson! Säga vad man vill, men det är en ganska maffig wiew där uppe, tog några dööödålliga bilder med iphonen, men ni får en liten aning i alla fall!!!







Lilleman har varit hos momo i helgen, igår träffade han människor som var nya för honom och de skulle bjuda honom på jordgubbar. Lilleman är lite blyg för nya och säger då NEJ TACK även om han innerst inne skulle vilja ha den där jordgubben. En av kvinnorna tittar då på honom och säger: "Det måste ju vara din jordgubbe för det står Zak på den!"
Lilleman tittar då rakt på jordgubben och utbrister: "Då måste det stå med väldigt små bokstäver, för jag kan inte se det!"

Hahahahahaha.....älskar alla goa tankar o ideér!!!

Är som sagt en riktig trötter idag och ska knoppa i min loppelåda om en liten stund, innan dess ska jag hinna med lite te o en chokladbit i soffan!!!

Kramis kramis

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 @ 00:38:12
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Och en riktig charmig kille är han! Han blev medelpunkten tills han bestämde att momo och han skulle gå hem. Då hade han varit med och fixat inför festen hela dagen. Underbar liten kille och dessa ögon får oss "tanter" att sucka......

2011-06-20 @ 11:49:40
URL: http://www.himlamysigt.blogspot.com
Postat av: kusinen i sviddala

lovely med semester, jag har idag och imorgon kvar sen går vi också!

kan kanske försöka hitta på nåt om vi lyckas hitta tiden.

bara hänga en dag eller vad som helst?

utflykt till ystad djurpark kanske...?

vi kan väl se.

KRAUUUM!

2011-06-22 @ 08:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback