Bildblogg, Endast det bästa och Underbara liv!!!

Jag kan verkligen INTE klaga på livet som jag har!!! Konstig och lite hemsk känsla är det när jag tittar på bilder jag har tagit...även om jag verkligen har det mysigt NÄR jag tar bilderna, översvämmas jag av känslor och lycka när jag tittar på bilderna EFTERÅT!!! Först då känner jag hur härligt livet verkligen är. Det är inte så att jag inte njuter av mitt liv PÅ PLATS, men tyvärr kanske jag ändå inte upplever känslorna fullt ut just då!!! Har varit inne i en lite tuff jobbperiod några dagar och har däremellan VERKLIGEN njuuuutit av vårt underbara väder och vår underbara natur! Skåne när det verkligen är som bäst!!! Haur du sitt Skaaaaune, haur du sitt vaaaarden....ligger mycket i det faktiskt...





































Mmmm goa goa dagar i H-dynge hos fafa o W, och igår hann vi med en härlig österlenrunda med mofa och Osborn!!!

Nu har lillemannen däckat för idag, imorogn måste vi nämligen upp tidigt för momo har barnarbete som ska utföras...dvs högtryckstvättning av hennes trädäck...detta MÅSTE lilleman bara vara med på för det finns inget roligare att göra i heeeela världen.....jippiiiieeee!!!!

Kramis o natti, på återseende igen väldans snart hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback