Zooooo, Nattjobb och Ledsamheter!!!

Jahapp, då var det några dagar sedan sist igen. Dagarna känns fullspäckade nu på sommaren, vilket jag i och för sig ääälskar. I måndags drog lilleman, momo, famo och jag till zoo i Kph även om inte vädret kändes hundra. Vi hade dock en himlans tur och klarade oss nästan hela dagen i djurparken och blev bara lite blöta mellan bussen och mysresturangen på Ströget som vi besökte innan vi åkte hem. Bilder tog vi...massor...dom är dock i momos kamera, så ni får vänta på er tur! Inte ens jag har sett dom!

På tisdagen hade momo bett om en dag med lilleman då de två och en annan mormor/farmor drog till tivoli. Både Daddy J och jag var lediga och insåg att det var längesen vi gjorde nåt bara vi två. Sagt och gjort, bokade biljetter till Pirates (som vi sett alla de andra tillsammans) och gick och käkade på La Roche! Slurp, tapas och ett glas vin...härligt! Dessutom ÄÄÄÄlskar jag filmerna...han är ju bara för go Jack Sparrow... Lillemannen kom hem i onsdags förmiddag och sen har jag jobbat nätter sedan dess!



Igår var jag dock på begravning av en fin arbetskamrat som just gått bort. Vi var ca 20 personer från jobb och klädda i våra arbetskläder. Det blev sååå fint och bregravningen var ljus och "lättsam" om man kan säga så...dock alltid jobbigt på begravningar... Sov gott L!

I helgen väntar grisafest i H-dynge, men mer om det kommer senare!!!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback