Fina Blekinge, MASSOR av härligheter och Låååångt inlägg!!!

Oj, har nästan dragit mig för detta inlägget bara för att vi har hunnit med en sån himlans massa härligheter att jag inte vet var jag ska börja! Bestämmer mig därför för att bjuda er på en liten serie uuuunder bara bilder från blekingetrippen först och sen bara slänga in goa minnen i en enda härlig semester och ledighetsröra efteråt!

Från Bleking kom min farmor, vilket gör att jag har en massa släkt däruppe nu. De som finns där har dessutom en underbart härlig förmåga att bli fler och fler vilket gör att de är ganska många. Det blir tyvärr inte så ofta vi ses och vissa har jag inte sett på mer än tio år...helt galet...så jäkla långt är det ju faktiskt inte! Goa goa människor och en fantastisk miljö. Sååå härligt. Sagt och gjort, mamman min, lilleman och jag drog dit!

Busungen var med


Fiiina Dino


Här finns lite av mina rötter! Kan bara säga att fina Boa ligger långt långt ut i skogen...inte en människa är nära...såååå vackert och fiiint bevarat!!!








Vidare och träffade härlig släkt med mycket kaffe, kakor och bullar...lite bad och annat mys kom på köpet!




På vägen till hem till våra värdar stannad vi vid ett vackert stället med ett mååånga meter långt stup!





Kvällsmys!


Riktigt, riktig mysig resa hade vi! Detta tack vare underbara människro som hade fixat och donat för att vi skulle komma. Stort TACK och hoppas verkligen att vi ses snart! Dörrarna står alltid öppna även här!!!

Nu följer en härlig blandning av goa minnen från de sista dagarna av semester, men också av några lediga dagar jag hunnit med även om jag börjat jobba igen. Det är grillfester, lekland, stränder och underbara vänner! Allt kommer i en salig blandning, utan kommentarer bara för att ni ska få se! Detta kallar jag livet...det goa underbara LIVET!!!






























Phew...är ni kvar! Hoppas det!! Idag har vi varit med bästa kompisarna på Afrika festival i Folkets Park! Packade cykelväskorna och drog iväg, kan lova att det känns i låren efter den rundan med två stora busunga i kärran! Mysigt har det varit i alla fall, och avslutades med en suverän fiskmiddag med "rosse" på deras terass









Måste bara passa på att visa en riktigt härlig bild som jag lyckades fånga i onsdags. Kom hem från jobb vid 7 på morgonen och fann mina två favvisar i sängen (den lille hade tagit tillfället i akt och nannat hos Daddy J när jag jobbade)...vad säger ni....Sådan far sådan son??!! De tillochmed sover likadant...




Nu får det minsann räcka med bilder och babbel för denna gången. Känns otroligt skönt att ha "bloggat loss" som en galning och kommit ikapp igen...lovar att återkomma lite oftare nu igen! Semestern är ju slut så allt har återgått till det normala.

Pussar och kramar och ses snart, visar en av mina favvis-bilder som avslut...kärlek!







Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vilka fina semesterbilder, Du är duktig med kameran, Jeanette.

Ha en skön söndag.

Kram Milott

2011-07-16 @ 23:23:36
URL: http://www.himlamysigt.blogspot.com
Postat av: Momo

Säger bara, HÄRLIGT!

2011-07-17 @ 09:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback