MMM, Träning och På gång!!!

Wow, denna helgen har verkligen bjudit på MMM (Massor Med Mys). I fredags var vi hembjudna till goa S och N med sina fiiina flickor. God mat, god dryck, mycket skratt och och gotte!!! Härligt var det. Vi sov över, så även morgonen efter bjöd på mys ( i alla fall för oss som var vakna...)











Förresten blev det också en härlig dansshow på morgonen efter frukost när en söt liten granne kom in och ville leka!







TACK fiiina ni för en gosig kväll och morgon tillsammans!

När vi kommit hem drog lillemannen och jag upp på stan för en liten fika med momo och S som sen skulle på bio. Det blev en härlig stund på Café Gustav Adolf UTOMHUS!!! Sååå härligt och nästan lite vårigt (även om det var grått som vanligt)





Eftermiddagen och kvällen igår ägnades till Bus och Mys! Vi åt en goer köttabit och sen var det E.T i soffan med lite lördagsgodis. Massor av bus försiggicks här också under eftermiddagen. Det var Star Wars bus och allt möjligt:





Efter en god natts sömn kom vi på att det var premiär med lillemanne på bio idag. Sagt och gjort vi bokade in oss på Sammys äventyr och köpte massor av popcorn och åkte dit. Lillemannen var superduktig även om det var lite svårt för honom att sitta still i slutet. Där fanns massor av barn som hade myror i brallan så det var inga problem! Söööt var han, Sammy!!!








Söndagskvällen har vi avslutat tillsammans med våra favorit lammfärsbiffar, klyftpotatis, viiiitlökssås och sallad! Slurp!!!

Förresten, måste bara få berätta lite om  min träning. Skrev om att jag var med i join the movement i förra inlägget. Jag har minsann hållt det än sålänge och har gjort 8 dagar på rad nu! Förutom det bestämde jag mig för att jag måste försöka mig på det här springandet igen. Och minsann. Jag sprang igår, tre km och även idag tre km. Har dessutom lovat på Facebook att jag ska springa tre till imorogn. Det känns såååå bra. Jag är på gång!!!! Tjohooooo!!!! Har inget direkt mål med detta. Jo, att jag ska träna mer, men inga andra högt flygande mål som man bara blir besviken av att inte uppnå. Däremot har jag en lite förhoppning om att om jag håller mig till mitt mål så kanske nån kg rinner av utan att jag har tänkt så mycket mer på det! GÖTT!!!

Nähä, nu ska vi se Solsidan på Play, sen är det loppelådan innan tidig natti!!! Jubb imorgon!

Kommentarer
Postat av: Momo

Lillkillen har blivit stor, går på bio!

2011-02-07 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback