Jodå, På gång och Världens kämpe!!!

Jodå, det kommer gå som på räls!!! Lillemannen bestämde sig igår för att ta av sig sin blöja...Han är en sån kämpe!!!Han var alldeles torr efter natten och har idag kämpat heeeela dagen. Det innebär att han sagt "nu måste jag kissa" varje gång när han precis kissat...EN GÅNG HAR HAN DOCK LYCKATS OCH HUNNIT I TID!!! Superduper duktiga killen!
Nu finns det ju mer man kan göra än att KISSA på pottan och det har han inte kunnat under dagen. Låter det gå imorgon också för att se om han kan lyckas med det! Oj vad han har kämpat.
TACK för alla tummar ni hållt för oss, om ni orkar kan ni hålla dom en stund till för att hjälpa till lite på traven!


Idag har vi varit på badet och busat loss. Lillkillen var alldeles galen och hoppade upp och ner i poolen hela tiden. Skrattade och skvätte vatten. När vi satt i bastun efteråt sa jag till honom hur galen han varit som hoppat upp och ner från poolkanten. Svaret blev då inte helt oväntat: -" Mamma, jag hoppade bara ner, jag KLÄTTRADE upp!"

Nähä minsann, nu ska det nannas 7 kvat i timmen. Vi har stoppat i oss lite ostbågar under kvällen så magen känns som en spärrballong!

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback