Hemlis, Håll tummarna och Badbus!!!

Nu händer det grejer innanför väggarna hos oss...nä, vi ska inte gifta oss, nä vi ska inte ha bebis...men för oss händer här minsann väldans viktiga grejer. Jag tänker inte avslöja än, jag vill inte ropa hej, men jag tror faktiskt att här händer grejer nu!!! Så snälla ni, HÅLL TUMMARNA!!!



Imorse när lillemannen kom in och väckte mig sa han att han ville åka till badhuset. Kunde inte idag pga lite annat fix, men imorogn smäller det. Då åker vi två badälskare och busar loss lite på badhuset! HÄÄÄÄRLIGT!!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Gittan

Självklart, håller både tummar och tår! Bara du pratar om varför senare!

2011-02-11 @ 14:43:12
Postat av: Kent

Hoppas att allt går som ni vill!! Stor kram för din sida ,levande och trevlig. Jag håller allt jag kan.



Kent

2011-02-11 @ 15:51:21
Postat av: Momo

Momo håller tummarna, vet att det kommer att fixa sig!

2011-02-11 @ 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback