Blåsigt värre, Fix och Granen står så grön...

Jodå! Nu är den minsann inne...Tidigt tycker kanske ni, men eftersom vi äääälskar julagranen så vill vi ta in den tidigt eftersom vi inte är här hemma när det väl är jul! Lilleman och åkte iväg och handlade lite fredagsmat och en julagran redan i förmiddags och sen har det varit pyssel resten av dagen. Har ju inte precis känt för att vara ute med tanke på stormandet. Ååhh, vad trött jag blir på detta eeeviga blåsande. Det är ju så härligt med kallt väder om det bara inte blåser så förskräckligt!!!



Jodå, denna bilden har jag lyckats ladda upp, gick via facebook! Hahaha, blir lite väl mycket jobb om först alla bilder ska upp där innan jag kan slänga in dom på bloggen! Jaja, strunt i det, det fixar min tekniska karl närsomhelst!!!

I em/kväll kom go L med sina buskillar hit, så det blev ett glas vin och lite snack ikväll! Mysigt att träffas utan att det ska vara en massa fix och förberedelser innan! Killarna luftade lillemannens leksaker som vanligt och vi morsor pladdrade på om vårt! Sen bänkade vi oss framför finalen av Rampljuset! Ja, det går på Bolibompa, men kul är det minsann!

Förresten, har ni inte smakat dessa så gör inte det...(för då blir det många fler till mig...)




Natti Natti! Imorgon blir det jobb på Onkologen!   Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Fafa

Myser med er... :o)

2011-12-11 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback