Update, Från Zoo och Lite annat bus!!!

Hmmm, vet inte riktigt var jag ska börja...massor av bilder finns, men eftersom jag ligger lite efter i uppdateringen fårdet bli utvalda smakprov från äventyren och en lite större satsning på legoland uppdaten! Som jag berättat tidigare var momo, Lilleman, Famo och jag på en liten tripp till zoo med efterföljande resturanbesök på ströget. Klarade oss hela dagen på Zoo från regnet, men fick lite droppar över oss precis när vi skulle därifrån och ner mot ströget! Härlig dag var det i alla fall och TRÖÖÖÖÖTTA var vi när vi kom hem!

































På kvällen åkte lilleman med momo hem eftersom de skulle med lite andra goa ungar och en annan momo till Tivoli dagen efter. Själv åkte jag hem och stöp i sänge. Dagen efter blev ju helt barnledig, så daddy J och jag unnade oss en goooo middag ute på La Roche och sen Bio!!!

Här kommer en liten tjuvtitt på lillemannens dag med momo och andra busungar på Tivoli!











Ser ut att ha varit heeelmysigt!

Tänker mig nog att ge Legoland ett helt eget inlägg....blir nog ganska många bilder i inlägget!!!
Kramis i regnet!!!

Kommentarer
Postat av: Fafa

Goa bilder med goa människor...

2011-08-12 @ 21:56:04
Postat av: marianne larsen

Hej jeanette! Kände direkt igen dig från bilden i sydsvenskan. Kändes bekvämt att få veta lite mer om dig efter våra minst sagt 2 andra tragiska möten. Du var så lugn och stark hela tiden medan jag var nervöst sammanbrott ena gången och jätterädd mamma andra gången. Vill tacka dig för ditt stöd de här två gångerna och har gärna lite mailkontakt om det passar dig? Jag är eg samlad och ganska lugn tyvärr såg du det varken på kronprinsen eller när min dotter fick hjärnskakning och jag var säker på att hon skulle dö de första minuterna... Som sagt, skrev mest här för att nå fram till dig med mitt hjärtliga tack! Marianne

2011-09-01 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback