Mini-prinsessa, Eller Prins och Trelle!!!

Imorogn är det minsann dags för ett litet pass på ambulansen i Trellehulla! Ska bli roligt att komma ner och träffa mina gamla goa arbetskamrater. Alltid kul med lite ombyte tycker jag!

Nu ärdet minsann klart, Victoria har en liten bebbe i magen...själv tycker jag det verkar vara lite väl tufft att berätta redan nu då det står att bebben ska komma först i mars....hmmmm, det är ju knappt nattagammalt! Ganska rolig syn får jag minsann när jag tänker på att prinsessan och hennes make busar loss i sänghalmen....hmmmm, tror inte jag ska gå in närmre på den synen faktiskt! Undrar sa flundran om de tänker hålla sig på vilken sorts arvinge det blir, eller om de väntar med att öppna paket tills på julafton...??!!



Jaja, nog om detta. Nu är det snart dags för en nattamacka och sen kallar nog sängen!!!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Momo

Vilka funderingar du har!!!!!

2011-08-19 @ 21:09:08
Postat av: Anders på Beroendecentrum

JA många ska snart ha barn. Jag med och kanske någon annan man känner...?

2011-08-24 @ 00:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback