Hipp, Hurra och Lite annat!!!

Igår fyllde världens bästa pappa, sambo och vän år! Det firades i söndags med en hejdundrande fondue-middag och fiiina armband och igår med att han fick sitta vid datorn hur länge han ville...därav inget inlägg!!! (Hahaha, jag orkade helt enkelt inte med att sitta vid datorn igår)

Middag åtnjöts hos fafa o W, eftersom lillemannen åkte dit i fredags när vi skulle jobba, jag åkte dit i lördags efter nattens jobb och Daddy J kom i söndags när han jobbat klart! Till slut var vi samlade i alla fall!!! Myyyys...





Dagarna annanrs har bara spenderats med att slöa, gå i pyjamas lääänge och ta det lugnt! Har varit ute också mellan regndropparna, söndagens förmiddag bjöd ju på lite uppehåll och värme! Då blev det plommon och vinbärsplockning och när kl slog 12, klämde vi en isig margarita...livet ska vara härligt!!!







Har nu gjort min sista natt på ambulansen för ett tag i alla fall! Har två veckors dagjobb kvar innan en veckas semester och sen prövning av nytt jobb!!! Härligt ska det bli och det känns skönt att verkligen se framemot det!

Just nu sitter jag här och känner att jag har en förkylning i halsen, den ömmar som attan och även näsan har börjat droppa lite....vill inte...ska kämpa bort den!!!

Kram på er och njuuut av solen som visar sig idag!!!

Kommentarer
Postat av: kusin

usch nu har jag dåligt samvete för jag glömde herr gershagen igår. '

ge honom en BAMSEKRAUUUM från oss allihopa.

och så får vi faktiskt ta o ses snart...



;-)

2011-08-16 @ 11:25:31
Postat av: J-son

Gummis, förbli frisk nu! mitt tips är Strepsils sugtabletter, dom är lite bakteriedödande med, myjje braa!

Kram

2011-08-16 @ 11:51:11
Postat av: Isa

Jeanette, jag kommer att sakna dig!



Kram Isa

2011-08-17 @ 09:29:17
Postat av: Daddy cool

Tack för en underbar fölse älsklingar! Puss! ..och till fröken Wulff: SKÄMS på dig! ;)

2011-08-17 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback