Sorry, Spa och Förberedelse!!!

Det var alldeles för längesedan, jag vet!!! Tycker själv det är för jädrans tråkigt när man tittar in på en blogg nästan varje dag och det inte blir någon uppdatering! Jaja, jag är ju inte Blondinbella så ni får nöja er...ska bättra mig ändå!!!

Detta har verkligen varit en händelserik vecka. Den började i måndags med att jag, momo med sin bästa väninna o dotter åkte till Ystad för att spáa oss. Det var en favorit i repris på en likadan dag vi hade för typ 2-3 år sedan! Heeelt underbar dag, helkroppsmassage, jacuzzi, ansiktsbehandling, bastu och goood mat! Allt i en salig blandning och var det nåt som var för jobbigt kunde man vila mellan varven i en skööön stol! TACK goa mamma för den mysiga dagen!!!







Tisdagen efter var jag på hälsoundersökning på Previa inför min nya anställning. Allt kollades och visade sig vara toppen! Härligt att höra! Skit i kärlekshandtagen sa han, ditt midjemått är absolut inte över det normala och hälsosamma...trevlig gubbe det där!!!

I onsdags var det dags för en natt på Svedala-ambulansen som visade sig bli lååång, många turer som drog ut på tiden kors o tvärs i Södra skåne!!! Därför passade det ju utmärkat att jag först på dagen unnade mig en klippning och slingning... Blondes have more fun..säger dom ju!!!



Har även jobbat natten inatt och den var betydligt trevligare. Körde lite turer på kvällen, men hann med lite soffmys och skitsnack. Fick dessutom sova mellan 01.15 och 06.30 så då får man vara nöjd tycker jag!! Ibland är det världens bästa "jobb" faktiskt!



Hämtade hem lilleman på cykel idag, hur cool är han då tycker ni?!?!



Idag är dan före dan....alltså barnkalaset som ska gå av stapeln imorgon. Det har dammsugits, stekt hamburgare, bakats tårtor, rullats chokladbollar och packats gottepåsar. Imorgon är det bara myspyssel kvar, ni vet ballonger och sånt! Lillemannen är sååååå förväntansfull och längtar nästan ihjäl sig. Temat för kalaset är spökkalas...det har busungen bestämt och det betyder inte mycket mer än att det ska finnas spöken på ballonger och tallrikar, spindelnät i bokhyllan och ett skelett på väggen...jag har även sett till att lekarna blir lite spök-inspirerade:



Måste förresten passa på att tacks goa S för den underbara inspirationen jag råkade hitta på hennes Facebook till de sötaste chkladbollarna jag någonsin skådat. Såhär fina blev våra, och jag tycker nog att även de är lite läskiga i alla fall:



Efter alla förberedelser var det dags för fredagsmys och då passade det ju utmärkt med mat som vi slapp laga...dessutom blev Daddy J superduper glad:





Kom dessutom på att jag nog inte visat er hur fin vår balkong blev när jag och bus fixade den för nån vecka sen, här kommer därför lite bilder helt oväntat:









Nä minsann, nu ska håret plattas innan det ska mysas lite till i soffan!!!


Kommentarer
Postat av: Momo

Hoppas mitt lilla troll får en riktigt bra dag. Lycka till med kalaset!

2011-04-16 @ 08:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback