Cykling, APT och Mys i Massor!!!

Typiskt är det väl när man bestämmer sig för att vara duktig och ska man bli testad lite extra... Tänkte att jag skulle hämta lillemannen från dagis i måndags på cykel. Det är ca 3 km på vardera hållet, så jag tänkte att det blev en liten träningsrunda i alla fall. Sagt och gjort...upp på hojen i det underbara vårvädret och iväg. Hämtade upp lillemannen och efter 2 minuter på väg hem, ÖPPNADE HIMMELN sig! Då menar jag inte bara nåt litet duggregn, nä, jag menar västa Störtskuren!!! Jaja, det var fortfarande rätt varmt så vi bestämde oss för att det var ganska häftigt ändå och började skrika vårskrik i regenet. När vi kom in på Malmborgs glodde alla som förstummade...."Regnar det ute???" Ett varmt bad fick det bli när vi kommit hem!!!



När jag ändå var inne i cykelspåret tog jag hojen även i tisdags när vi skulle ha APT (ArbetsPlatsTräff) inne på MAS. Kollade in nya akuten och hade lite möte! Bestämde oss för att ta en öllunch när vi var klara, och så fick det bli. Lunch och öl på möllan!!! Så bra det var att jag då hade cyklat...denna dag en tur på ca 6 km åt vardera hållet så den rundan var ju lite bättre!!!



På kvällen åkte vi ner till Hemmesdynge där vi ägnat dagarna åt mys, konserter, grillning, sandlådelek, utebus, gå i pyjamas hela dagen, äta göttigt, dricka göttigt, jubb i verkstaden, tjuv och polislekar och sovmorgnar!!! Jag låter bilderna tala för sig själv för alla vet ju att bilder säger mer än 1000 ord...






















Nu är det fredagkväll. Jag har precis avverkat 12 av helgens 34 arbetstimmar och myser nu ensam hemma....skönt ibland!!! Ligga i soffan, tidigt i loppelådan...mer jubb imorgon...

Kram på er och ha en fantastisk helg!!!





Kommentarer
Postat av: Momo

Va stilig våran Fafa är... Love Momo

2011-04-08 @ 21:33:13
Postat av: Momo

Jaja Fafa, visst är du stilig, men????? Love!!!



Nu är det jag som njuter!!!! Ser ju hur härligt ni haft det.

2011-04-08 @ 22:57:49
Postat av: AmbulannsTjejerna

E HAN fri ??? Ja , enligt Trelleborgs Allehanda. Tyvärr hemlitt nummer...

2011-04-09 @ 01:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback