Sötaste, Famos fölse och Myyyyyys!!!

Idag är det famos fölseda!!! Åkte dit en runda efter dagis med kladdkaka och blommor. Mysigt värre! Dessutom hade famo och Jinge köpt lite bullar och kakor själv också så lillemannen och jag bestämde oss för att skjuta upp vår middag och äta kakor istället... ;)
Efter famo drog vi hem hit, tog ett skumbad och mös med vår middag framför TV:n istället! Härligt med slappekväll...

Söte

Daddy J jubbar ikväll, så jag sitter här och skriven en lite To Do lista inför resan. Känns mysigt det också på nåt sätt, även om den innebär lite jobb. Allt är så mycket lättare när man har nåt sånt att se framemot!
Fick hem rabattkuponger på Stadium idag. Eftersom jag gillar deras overaller skarpt får vi väl masa oss dit imorgon och handla upp oss på vinter-outfiten för lillemannen. 20% på ett köp är ju faktiskt ganska mycket pengar när man kommer upp i lite summor.

Vill ni förresten se mina söööööta pågar? Bäst i heeeela världen....

MINA!

Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback