Snart, Bröllop och Pizzabullar...eeeh bollar menar jag såklart!!!

Nu är det minsann snart dags att resa iväg. Resan till Egypten med bästa kusinen och hennes gosiga familj är bara några dagar bort...ska bli så härligt. Speciellt en kväll som denna när det regnar och vinden viner i löven på träden utanför, bara en tidsfråga tills de börjar falla av...ett efter ett!!! Men, det tänker jag inte bekymra mig om, för då ligger vi vid poolen och gottar oss!!! Lillemannen är superspänd på flygresan och ska ju få vara med i Bamseklubben med L när vi väl är på plats. Han fick minsann ett stort paket av Bamse på posten häromdagen...lyckan var ett faktum:

Snart, snart...

Oj, Oj, Oj, vilket häääärligt bröllop jag fick den äran att vara med om i lördags. Söta A och hennes J blev ett!!! Allting var perfekt, Utebröllop, bruden vacker som en dag, lyckat väder, suuuupergod mat, massor av fiiiina och roliga tal, galet många vänner, lite tårar, bästa bandet splade, nattamat...ALLT var perfekt. Om brudparet bara hade hälften så roligt som jag är de suuupernöjda!
Hade ingen kamera med mig utan bestämde mig för att bara njuta av dagen och allt som hände där och då. Har däremot "stulit" två bilder från brudgummens systers blogg (www.mamams.blogg.se) för att ni ska få så hur fina de var!!!

Vigseln!

Käääärlek!

TACK UNDERBARA NI FÖR EN UNDERBAR DAG OCH STORT LYCKA TILL I ERT LIV TILLSAMMANS!!!

Söndagen var väääldigt slapp, men mot kvällen drog lillemannen och jag igång stora pizzabulle-baket! Vi rev ost, hackade skinka, kådade deg och rullade bullar:

Degen på jäsning!

Gott, gott blev det men glömde såklart att ta bilder på det färdiga resultatet! Nåja, frysen är full så kom gärna förbi nån dag på en bulle!

Daddy J och jag har precis kommit hem från föräldramöte! Trevligt som vanligt, härliga familjer är det på samma avdelning som lillemannen!

Imorgon är det planering på Vipans gymnasieskola för höstens termin. Sen är vi lediga på fredag och i helgen jobbas det igen...

Nu blir det mys i höstmörkret! Pussipuss

Kommentarer
Postat av: MamaM

självklart får du låna bilder av mig, det är helt ok!!



Jag kommer gärna förbi och smakar dina bollar någon dag,. men bullar vet jag inte vad det är för nåt ;)



kramen

2010-09-16 @ 10:50:48
URL: http://mamams.blogg.se/
Postat av: Momo

Är mest bekymrad över hur jag ska klara att ni är så långt borta en HEL vecka.

2010-09-16 @ 17:03:30
Postat av: Hampus

Yo!



Hoppas allt e bra, verkar ju ha varit ett toppenbröllop!



Jag hoppas du tipsat/tipsar dem om att gör en egen <a href="http://www.solentro.se/brollopsbok">bröllopsbok</a> hos <a href="http://www.solentro.se/">www.solentro.se</a>, ok?



Ha de! Säg till när du tittar förbi kontoret! hehe



Kram/h

2010-09-19 @ 09:07:16
URL: http://hampusbok.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback