Jag har inte glömt, Alldeles snart och Nattjobb!!!

Oj, vad längesen det var jag skrev. Tror nog att det beror lite på att jag inte kan lägga ut våra fina semesterbilder. Nu ska nog det problemet vara fixat alldeles snart så då ska dom upp. Ganska härligt att det inte blir förrän nu eftersom jag då måste hårdtänka på hur gött vi hade det i solen och värmen!

Idag är det dags att börja jobba natt igen. Sitter på jobb nu, lungt än sålänge och har ätit god pasta med köttfärssås!!

Måste få stila lite med att jag var ute och powerwalkade/joggade i förrgår och även idag en runda innan jobb! Härligt känns det att vara igång och att jag tar mig ut även om min bästa powerwalkkompis (hänga gubbe på det du) kan följa med!

Så, alldeles alldeles snart kommer det upp härliga semesterbilder med sol värme och ljus på!

Nu ska jag krypa upp i soffan här på jobb med en kopp te och hoppas att lugnet håller i sig!

Kram på er!!!                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Påminn mej senare...

2010-11-05 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback