Gottemat, Mys som vanligt och Två nätter på jobb!!!

Slurp, idag har jag lagat riktigt god mat till oss härehemma. Vi firar ju vår lilla helg nu efter att ha jobbat hela den "riktiga" helgen. Det blev en riktigt god pasta med tigerräkor i en gräddig sås!!! Mmmmm...
Nu är det mys som vanligt, mina två favoritnördar spelar PS3 och jag har lite hemma spa med bad och scrub och ansiktsmask som doftar chokela!!!

Såhär ser det ut hemma hos oss nu: (Daddy J kände inte att han villa vara med på bild idag så jag har photoshopat så bra jag bara kan för att han skulle slippa...)

Favvonördarna!

Chokela på hela já!

Phu, haft två räliga nätter på jobb, man nu ska jag minsann få vara ledig en hel dag innan det är dags att ge sig på det igen! Imorgon blir det bus och på kvällen ska det bli föräldramöte!

I lördags var lillemannen på kalas hos söta A på hans dagis. Dom har en liten "kaaarlek" till varann och det var så mysigt att förbereda presenterna och självklart blommor skulle han ha med sig. Det blev kov med bröd, knorr på grisen och glasstårta! Mys, mys, mys! Tre andra från dagis var bjudna och dom lekte så fint tillsamman även om de var superblyga i början för varann när de träffades utanför dagis.

Nä, nu ska chokelamasken av!  Puss puss

Kommentarer
Postat av: Momo

Var det inte en till som hade behövt photoshopats???????

2010-11-16 @ 07:33:14
Postat av: Fafa



:0)

2010-11-16 @ 16:33:20
Postat av: kusinvitamin

åh. den där ansiktmasken hade man ju hellre velat eda opp än kleta den i fejset! :-)

klart ni är min favoritblogg! nummer itt po listan faktiskt.

puss o kram po er!

2010-11-17 @ 09:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback