Tyskland, Lata dagar och MYYYYSCH!!!

Ni tror kanske inte att vi gör nåt annat än myser i den här familjen!?!?! Skriver nog det ganska ofta, och det beror nog faktiskt på att vi är några riktiga livsnjutare som passar på att myscha så ofta vi bara kan...finns det nåt bättre???

Har varit ledig hela veckan utom i måndags. Åkte ner till Daddy J:s pappa och fru i tisdags och har sedan spenderat våra dagar där tillsammans. Jag körde Daddy J och fafa till en konsert i tisdags kväll så då passade jag på att möta upp med lite arbetskompisar i stan när jag väntade på att köra hem oss alla igen. Trevligt, trevligt!

I onsdags lämnade vi damer Daddy J, lillemannen och fafa hemma och åkte till tyskland i ottan för lite shopping på Bordershop! Många timmar på båten dit och hem, men det kändes helt ok och vädret var inte för blåsigt. Hade tryckt i mig en Postafen för säkerhets skull och eftersom vi var hemma typ halv 2 natten före och klockan ringde 6 på morgonen var man kanske lite mörk under ögonen, men trevligt hade vi. Jag körde så de andra damerna kunde skåla loss på lite Jäger, men det gick bra i mitt "sjösjukepiller-rus".

Damerna på vift!

Sailor!!!

SKÅL!

Jag och mina svärmödrar...

Har dragit på mig en förkylning...blääää! Det är inte så farligt, men var såååå jädrans trött på torsdagen och såklart skulle min buse till son som annars är en riktig sjusovare, tvunget vakna klockan 7!!! Jaja, vi hade det såååå mysigt i sängen och såg en film innan vi drog oss upp för lite frukost....myyyyyyysch!

Det bästa...

Igår kväll blev det festmiddag med oxfilé, himmagjord bea och bakade potatis! SLURP! Hoppade hyfsat tidigt i säng och idag sov vi alla till tjugo över nio!!! JIPPIIIIEEE!!!!

Nu är vi hemma igen, Daddy J är iväg och lillemannen är hos momo, eftersom både Daddy J och jag ska jobba i helgen. Saknar den lille så jag är alldeles grön! Han är bara sååå go. Måste förresten berätta vad han gjorde i måndags kväll:
När jag kom hem från jobbet låg han på soffan och tittade på TV, jag gick in och tog ut en kråka från hans näsa. Då säger han: -Var det en krrråååka mamma?
- Ja, svarar jag
- Jaha, jag har plockat ut två krrråååkor innan idag mamma, vill du se?
- Ähhh, ja vaddå?
-Jag har sparat dom!
Den lille skitungen tar min had och leder ut mig i hallen där han utbrister: Titta, där är dom!, och pekar på hallspegeln...Och mycket riktigt, där sitter dom och tittar på oss!!!
Hahahahaha, jädrans unge, var får dom allt ifrån!?!?! Underbart!!!

Nähä, nu är det loppelådan som gäller inför jubb imorogn bitti! Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindsjö

Hahahaha det var bland det roligaste jag läst på länge:)!!! Spara sina kråkor!!!

2010-05-28 @ 22:20:48
Postat av: Momo

Härligt att ni jobbar helg så jag får njuta av min goe lille kille.

2010-05-29 @ 08:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback