Redan slut, Majbaj och Nybadad!!!

Tänk att min tre dagar långa lediga helg redan är slut?!?! Hur kan tiden gå så fort...känner inte alls för att börja jobba igen och lämna bus på dagis! Vi som har haft det så mysigt...

Valborg började med att lillemannen och jag åkte till Criss Cross (City Gross) och handlade loss. Hittade en massa saker att skämma bort honom med dessutom, ny pyjamas, tandborste med brandbil på och keps med toy story-figurerna på (det är den filmen vi just nu ser ca 15 gånger i veckan). När vi kommit hem fixade vi ihop lite god mat som vi skulle ha på kvällen. D som Daddy J spelar ihop med kom hit med sin lilla familj. Det blev gooooda grillade grillspett med basilikapotatis och vitlökssås. När vi hade ätit oss proppmätta hade jag bestämt att vi skulle gå ner till Sibbarp och kolla bålet. Sagt och gjort, ut i kylan och blåsten och iväg. Halvvägs till bålet kände jag att min mage började bråka...åhåh! What to do?!?!!? Jaja, jag kämpade mig igenom det och kunde andas ut. Väl nere på Sibbarp var där inget bål, så besvikna...hursomhelst var vi ju tvugna att gå en bitt längs havet så vi inte missade det om det var någon annanstans. Hittade inget och en och en halv timme senare var vi på väg hem igen. DÅ, då började magen om igen...denna gången på riktigt. Nu vet när man börjar svettas och det slår lock för öronen och det enda man vill i heeeela världen är att s...a...Paniken växte och vi var mitt i ett villaområde i Limhamn...hmmm. Daddy J tyckte att jag skulle ringa på någonstans, men där går väl ändå gränsen?!?! Konstigt egentligen, för alla människor går väl på toa??!! Rätt som det var så gick vi förbi en ödetomt mitt bland alla villorna....hahahaha, in for jag med babyservetter i ena handen....ahhhh.....äntligen över! Trodde jag. När jag fått upp byxorna och sprangi fatt de andra började det klia på låret, i ljumsken och ena ballen...j-a mygg.... Hahaha, jag kunde inte bjuda mina gäster på majbål så det blev ett majbaj istället!

Majbaj!

Lördagen spenderade jag och Z hos bäste kompisen P. De busade och busade, och till lunch sov vi allihopa middag i deras sängar. Härligt! På kvällen när Daddy J spelade kom goa arbetskamrater hit och käkade lite och drack gott vin. Efter maten frossade vi i oss jordgubbar...mmmm!!!

Mmmm...

Idag har lillemannen och jag flummat lite för att Daddy J skulle få en chans att sova. Shoppat lite, hälsat på kusiner och momo. Kvällen har bjudit på en goood pasta med massor av svamp och nu är heeela familjen nybadad!

Natti på er imorgon väntar 915!!!

Kommentarer
Postat av: Fafa



Zak, se til att mamma pottränar!;O)

2010-05-03 @ 15:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback