Lata sommardagar, nallen och 100!!!

Åhhh, vad härligt det är med sommar! När jag vaknade imorse var det ju inte helt säkert om dagen skulle vara grå eller blå! Spm tur var blev det ju det senare och oj vad vi har njutit. Tog iväg med cykeln en runda till lekplatsen med bästa kompisen P. Efter det har dagen bara spenderats i deras trädgård. Sååå härligt, har inte gjort många knop, bara låtit dagen gå och njutit av tillvaron! Grabbarna grus har bara funnits till, slängde (efter lite diskussion) av sig strumpor och skor och har busat heeeela dagen. Lilleman och P kunde verkligen INTE tänka sig att vila middag, och vi mammor kände att det var inte rätt att tvinga...klart man vill stanna ute i det underbara vädret! Fiked Ballerina kladdkaka blev det också, och jag vet ju i alla fall varför dom har döpt det till KLADDkaka...

Fikabus


Njuuuter!

Ska jag ta ett till?!?!

Grabbarna Grus!

Lillebror, lyckligast!

Jahapp! Idag ringde dom och frågade om jag kan jobba ett 100-pass imorgon=typ dubbel lön. Eftersom jag är ledig tis-fre i veckan som kommer så känns det ju inte sååå jobbigt så svaret blev ja! Därför ska jag hoppa i loppelådan ganska snart.

Förresten var det upptaget i min säng när jag skulle gå och nanna igår...mysigt:

Myyysch!

Puss och natti!

Kommentarer
Postat av: fafa

goa bilder,goa bokstäver... känns skönt du har hönsen hemma...

2010-05-23 @ 00:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback