Jobb, jobbmys och fint i himmet!!!

Så nu har jag minsann klarat av två jobbnätter. Natten till idag var superbra. Hade bara två turer på heeela passet. Kändes som när man jobbar i Svedala!!! Härligt var det, och inte minst mysigt att kunna sitta och småprata med sina goa, goa arbetskompisar! Det händer inte speciellt ofta i Malmö att nätterna ser ut så, så det är viktigt att ta dem tillvara!

Har minsann hunnit med lite städning härhemma idag också. Våttorkat golven, vilket är så skönt tycker jag. Det blir så himla rent (känns det som i alla fall).

Imorgon ska jag och min arbetkollega L vara med på en övning med piketpolisen härifrån Malmö. Superroligt att L frågade mig om jag ville följ med (han har jobbat på polisen tidigare så det var han som hade nån kontakt). Vi ska vara med och hjälpa till på övningen, men också utvärdera polisernas sjukvårdsinsats. Kul, kul, berättar mer i morgon när jag faktiskt varit där! Upp i ottan blir det i alla fall, blir hämtad 06.45!

Har idag också beställt hem en matkasse från www.linasmatkasse.se Jag har hört många som är nöjda med det, och kände att det hade varit roligt att testa själv. Det går ut på att man får hem en matkasse varannan vecka med ingredienser till 5 olika måltider till 4 personer. Just idag hade de ett extraerbjudande som var billigt och bra så det ska bli roligt att prova. Man kan ju bara säga upp det om det inte känns bra. Jag vet inte med er, men inspirationen tryter ganska ofta härhemma gällande vilken mat vi ska ha, ibland känns det som att vi äter samma ALLTID!!! Jaja, vi får vår kasse den 6:e juni, så jag lovar att hålla er uppdaterade!

Matkassen!

Nu tror jag det blir lite mysch med storemannen i soffan innan sängen kallar in mig til sig!!!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: fafa



e där Makamooner?

2010-05-19 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback