Våfflor, Knep, knåp och Hoppas på God Natt!!!

Längesen jag skrev. Phu! Går lite längre mellan gångerna när jag jobbar natt. Just denna veckan fick Daddy J jobb just de kvällarna som jag jobbar natt. Det är ett evigt knåpande för att lillemannen ska få det så bra som möjligt. Åhh, ibland önskar jag att jobbade 8-16 och mån-fre. Men, tänker jag i nästa sekund. Då hade jag inte fått alla de där extra dagarna med lillemannen och Daddy J som vi är så bortskämda med. Dessutom får vår lillprins så oförskämt mycket härlig tid tillsammans med sina mor och farföräldrar. Tänk, vad hade vi gjort utan er?!?!! TACK alla för att ni finns. Det gör oss till en LYCKLIG familj. Vi får chansen att jobba med det som vi brinner för och därför är det så alldeles extra härligt att vara tillsammans när vi är lediga!

Just nu sitter jag på jobb, har haft lite våfflor tillsammans ikväll och hoppas nu på en lugn natt!

Hörs snart igen! Natti på er

Kommentarer
Postat av: Fafa

goa svärdotter,du e # 1 i vårt familjeträd...Vet att vi älskar dej!!!!!!!!!

Hemmesdynge

2010-03-26 @ 18:53:21
Postat av: Daddy J

Jag instämmer med både bloggerskan och Fafa.

Ett passande citat från vår vän John Lennon:

"...Love is all you need"

2010-03-26 @ 23:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback