Smörgåstårta, Bortskämda unge och Våfflor på "ballen"!!!

Så har min lilla gosiga unge blivit bortskämd igen. Härligt! Träffade famo idag och var en runda på Limhamn. Hittade en coool solskyddsdräkt till lillemannen som inte är likadan som kusinen tänkt införskaffa till sina busungar. Kanke lika bra det så det inte blir rörigt på poolkanten i Egypten när alla har likadana dräkter...
Famo köpte i varje fall den till lillemannen i fölsepresent.
Sen hängde där en superduper coooool vårjacka på en krok från Mee Too, och hux flux så var den införskaffad också, tillsammans med en lila mössa! Det ska bli en påskpresent eftersom vi tror att våren kommer innan lillemannen har sin fölse! Här kommer en bild:

Cooole Göte...

Det planeras ett par blå/turkos converse och sen tror jag att det blir PERFECTO!!!

Även mamman har minsann skämt bort sig idag med en svart (sliten, nästan grå) jeans klänning Superfin, lite rockig pga tyget, men söt i modellen. Hittade ingen bild till er!

Jag har jobbat hela helgen. I söndags gjrde en av mina arbetskamraters mamma smörgåstårta till oss alla. Vilken mamma alltså, hon bara kände för att göra smörgåstårta, och så bjöd hon loss på ambulansarna i Malmö. Tack snälla!

Eftersom vår balle (balkong) är så vårpyntad och fin med nya blommor och en ny liten bänk och en lampa osv. bestämde vi oss för att baka våfflor därute ikväll. Så slapp man dessutom allt osande här inne. Lillemannen tyckte att det var hur mys som helst! Lite kallt, men det gick!

Mmmm...

Nu är det snart natti, för imorgon när vi vaknat ska vi iväg och bada heeela familjen!

Kramm po er!

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

härligt med lite vårkläder! tuff jacka! leon ska också ha converse, men han kan nog ha sina svarta från förra året fortfarande. och så blir det några andra på dagis, de är ju inte så praktiska med sin snörning :-) så ni hittade en annan uv-dress, vad bra! åh! jag längtar tills jag får se söt-nötterna leka vid poolkanten. kan det inte bli oktober NU och SEN vår och sommar här hemma!? :-) krauuum!

2010-03-23 @ 09:20:38
Postat av: kusinen igen

vi får ta o åka till badhuset tillsammans någon gång snart!

2010-03-23 @ 09:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback