Skojakt, Lördagsgodis och Jätteklockan!

Idag fick jag minsann sovmorogn...jodå! Ända till klockan 8.45. Härligt var det! Vakande av mig själv och gick in till lillemannen som låg där vaken, log och sa Godmorgon mamma! Underbara unge!!!
Efter morgon-smothien drog vi på oss paltorna och hämtade upp momo för lite fixande med allt möjligt. Bland annat skojakt. Igår när det var 17 grader mitt på dagen var lillemannen nämligen på dagis iförd overall och vinterkängor..Hahaha, stackars unge!
Vi hittade ett par bra dagisskor på Stadium, men converse hade dom bara i tradiga färger, detsamma i de andra butikerna. Får ta mig in till Barnskobutiken i veckan och fixa ett par. Dom är ju så coola...

Tuffiga!

Inte heller hade någon av affärerna ett par lila till mig...tråkmånsar som tror att alla vill ha svarta, vita, grå eller röda...Jaja, det får jag väl också fixa till i veckan!

Ikväll är Daddy J ute och busar med Grabbarna Grus, lillemannen och jag sitter i soffan och myser. Vi har till och med ätit middag i soffan framför tv:n, härligt med slappekväll! Vi har också fixat upp den nya klockan till köket som jag köpte idag på shoppingturen. Den gamla har varit sönder ett tag så det var superkul med en ny. Den var inte helt lätt att sätta upp och få jämn runt om, men jag är väldans nöjd med mitt verk:

Tick-Tack

Daddy J låg i badet häromdagen och sa: Hur mycket tycker du om mig?
Jag gick in där och tittade på honom, så här såg han ut:

Massor mest!

Ja, vad säger man....MASSOR MEST såklart! Hahahaha...

Måste också bara lägga in en bild som jag var tvungen att ta igår när vi höll på att städa undan lite härhemma. Den säger en hel del om vad lillemannen tycker om vårt "sitta på pottan och sluta med nappen" projekt.. 

Hahaha!


Jaja, detta var lite gott och blandat av allt möjligt. Nu ska det fortsättas med lördagsmyset och sen ska vi hoppa i sängen tidigt och hoppas på lite bättre väder imorgon så vi kan ut på lite utebus! Kanske en cykeltur!?!?!

Pusssålänge Hejsålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Momo

Ja, visst kommer både pottan och buttisar att ha sin tid. Det har världens goaste unge bevisat med "bloggbilden"

2010-03-28 @ 00:11:31
Postat av: Daddy J

Tack för den ja... !

2010-03-28 @ 06:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback