Halsband, Påskpyssel och En massa mys som vanligt!!!

Mmmm, har varit ledig heeela dagen. Har spenderat den med lillemannen. Vi mös framför tv:n i morse med vår obligatoriska smoothie, idag med smak av mango och hallon (slurp för ICA:s frysta frukt). Sen gick vi hem till bästisen P me lillbrosan J och mamma L. Där blev det bus och mys. Skönt, för pojkarna höll en lagom nivå hela dagen och stirrade inte igång för mycket! När småbusarna vilade middag pysslade vi som världens "Houseviwes". Kändes mycket präktigt! Fiiina ägg blev det.

Pyzzzzel!

I förrgår kom min lilla skitunge hem från dagis och hade gjort ett halsband till mig! Oj vad stolt jag blev, hade på mig det hela natten på jobbet Det var liksom fösta gången som han klarat (och haft tålamod till) att göra ett helt halsband. Sååå fint:

Stolta jag!

Åhhh, jag längtar så efter att vår dator ska komma hem till oss. Efter många om och men har vi hittat en som fixar den till oss, men eftersom den var upp och ner tar det sin lilla tid. Har tagit så många fina bilder med finkameran, men denna datorn som jag nu skriver från pallar inte med dom goa bilderna... Ni får helt enkelt hålla till godo med dessa tradiga mobilfotona sålänge!!!

Nu sitter mina två favvokillar och spelar "Plajstatijon". Ett Wall-E spel som jag hittat. Rätt som det var sa Z: " Hur fan ska man göra här?" Hahaha, sådan far sådan son.
När jag nu tycker det är dags att ta på "jamasen" svarar lillemannen: "Jag ska bara klara banan först..."
Phu! Det är som en liten mini-tonåring redan!

Förresten om ni är suga på att köpa vår moppe som nu är tillbaks finns den att köpa på Repairshop på Kopparbergsgatan här i Malmö!

Pusssålänge Hejsålänge!!!  ( Morfar, nu är det minsann på tiden att du skriver en kommentar)

Kommentarer
Postat av: Momo

Goa goa lille kille. Momo längtar efter dig! Tänk om momo också har något som man kan spela på!!!!

2010-03-11 @ 20:02:56
Postat av: Jenny

Vilka fina påskägg! Och vilket fint halsband! Jag har fortfarande halsband kvar som både Rebecca och Ebba har gjort. Nu väntar jag på Alma och August... men det lär dröja ett par år.



KRAM,

Jenny

2010-03-16 @ 21:33:41
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback