Trelle, Ny klocka och SOOOOL!!!

Ska jobba natten, i trelleborg! Borde sovit lite nu, men hur lätt är det när solen står högt på himmeln?!?! Alltid roligt att jobba ett pass i trelleborg. Det var ju där min karriär började faktiskt. Goa människor och en mysig station.

Har minsann kostat på mig själv en ny klocka. Har gått och spanat länge på Triwa klockorna, ni vet dom i plats med alla färger. Har bara haft så svårt att bestämma vilken färg jag vill ha. Nu kom den ju såklart...lite senare än dom andra:TURKOS!!! Min favoritfärg på jorden....härligt, härligt blågrön! Eller Aqua Libre som den heter i kollektionen!

Aqua Libre

Solen skiner idaaaa...ohoj....vilket vackert väder....Det är verkligen härligt vad solen kan göra med en som människa. Allt blir så mycket lättare när den visar sig. Man vill liksom bara ut och ha det härligt!

Kram på er så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback