Återkommer snart, Förkylning och Jubb!!!

Jag har minsann inte glömt er, har verkligen varit på väg att blogga flera gånger de senaste dagarna. Tyvärr har jag åkt på den värsta sommarförkylningen i manna minne...ja, det är minsann en manlig förkylning så den är dödlig...

Har lite roliga bilder att lägga upp från en härlig partynatt med ambulansen, akuten och SOS, och dom kommer så fort jag har ork och känner mig bättre.

Har jubbat två dagar nu, och imorgon ska det hållas utbildning!

Vill också meddela att lilleman Bus inte använt sina nappar en endaste gång sedan dom slängdes till hajbebisarna. Han råkade dessutom hitta en hos momo när han sov över där i helgen, men då sa han bara: "Jag använder inte nappar längre, jag är en stor kille. Vi måste slänga den!"
Sen spatserade han rakt ut till den stora soptunnan utomhus och öste iväg nappen.....mammas kille!

Återkommer när jag kan andas igen!   Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Momo

Ja han är världens duktigaste kille.

2010-06-08 @ 21:57:11
Postat av: fafa

gott nock! kram

2010-06-08 @ 22:34:23
Postat av: Richard

Hej :-)))



Ja dom bilderna ser jag fram emot. Hoppas du kryar på dig.

2010-06-08 @ 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback