Nyttig, Vårstädning och Pengasparande!

Nu är det väl ändå dags med ett nytt inlägg...det går för länge mellan gångerna. Tyvärr är det nog så att eftersom vi har lite problem med vår dator är det helt enkelt för drygt att lägga upp inlägg. Det tar sån tiiiid!

Här har jag minsann inte legat på latsidan i alla fall. Helgen gick åt till att "jobbe" och i måndags hämtade vi moppen hon polisen. Jag körde den direkt till reparations-verkstaden som ska komma med ett kostnadsförslag på vad det kommer kosta att rusta upp det lilla hjärtat igen. Helt sjukt onödigt har det varit i alla fall eftersom det verkar som att de kört den mindre än 3 mil! på hela tiden den varit borta. Förmodligen (av allt gräs och lera att döma) har det bara varit en vansinnesfärd i leran och sen har den bara stått! SKITUNGAR! Jaja, jag är glad att den kommit tillrätta!

Förutom allt detta har det hunnits med ett spinningpass igår, en lagom promenad i förrgår och idag en lååång promenad. Samt att maten här hemma har varit åt GI-hållet flera dagar! Känns super att ha kommit igång på riktigt! Idag har också den stora vårstädningen gått av stapeln (fatta hur många kalorier det måste bränna). Nya gardiner, dammsugning, dammning, bort med allt julpynt, skurning av badrumsgolvet osv. osv. Även den lille prinsen fick sig ett vårbad när han kom hem!

Min lilla kusse har minsann hjälpt mig med lite sminkbeställning. Helt sjukt egentligen! Jag bara äääälskar ID:s smink i alla former. Tyvärr är det ju dyrt som attan att köpa. Kussen har i vilket fall som helst hittat ett ställe att beställa ID från. Nu har jag beställt lite olika saker från henne. Hon räknade ut att det skulle kosta 1040 kr att köpa i affären, nu ska jag betala 460 kr. Det är ju helt vansinnigt!!! Men helt underbart, för nu har man ju råd att unna sig lite!

Lite reklam, men det är det värt för det är så grymt bra!

Nu sover den lille mannen och den store ligger på soffan. Jag tror att jag ska ta mig lite te och slänga mig ner bredvid den store!!!

Förresten så är det minsann utgång för denna gamla morsan på lördag....JOOOO då!!! Hahaha, det var inte igår. Vad i hela världen ska man ha på sig?!?!?! Hihihi, lillemannen ska ha killkväll med Daddy J och hans kompisar. Helmysigt tycker jag, lillemannen blev alldeles sprallig när jag berättade det för honom!

Nä, nu pallar jag inte mer! På återseende...snart!!! Pusssålänge Hejsålänge!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Var beställer jag ID för den "lilla" summan?

KRAM,

Jenny

2010-01-13 @ 20:39:05
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Bloggerskan!

Ja du, vet inte riktigt, men av nån på Tradera!!! Får kolla upp bättre och återkomma.



KRAAAM

2010-01-14 @ 08:38:41
Postat av: Fafa

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

Vi vill se MER PÅ BLOGGEN !!!

2010-01-15 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback