Badbus, Jobb i massor och Trötter!!!

Idag har det varit bus i badet. Efter att vi fått lite god kvällsmiddag i oss bubblade lillemannen och jag iväg på äventyr i badkaret! Han är bara för go. När vattnet skvätte över kanten lite väl mycket och jag sa att busungen skulle lugna ner sig fick jag till svar: "Men mamma, det göööör inget, det är ju bara lite skum..."
Jädrans unge...han har ju faktiskt rätt!

Badnymfar!

Boooouuuus!

Forell-puss!

Nu har den lille hoppat i loppelådan och jag är trött som en gädda (ni vet "gammel-gäddan" som ligger och gosar i vassen, han ser ju tröttare än tröttast ut...)
Det blev lite strul häromdagen, vilket resulterade i att jag både skulle jobba natten till idag och sen hålla utbildning hela dagen. Som tur var hade jag en underbar arbetskollega som såg till att jag kunde gå hem vid två i natt och vila några timmar innan dagens utbildning drog igång! Jaja, nu är det ju helg och denna kvällen ska det nannas i tid.

Imorogn mina damer och herrar är det UTGÅNG!!! Hahahaha, det ska bli sååå roligt, men jag känner mig som en 15-åring när vi diskuterar vad vi ska ha på oss och annat helt galna saker! Kul ska det bli i alla fall. Lovar att försöka fånga kvällen i lite dåliga mobilbilder och återge till er.

Nä, nu är det en kopp te och en liiiiten bit chokela som gäller, sen kallar loppelådan för mig också!

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Fafa

Ckokela... ring mej...

2010-01-15 @ 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback