Vilken helg, Fika och Revben!!!

Idag väckte lillemannen sin mamma kl 08.16, och då får man väl vara ganska nöjd!?! Kvällen igår var underbar Vi är ju inte direkt bortskämda i den här familjen med att ha långa lördagkvällar tillsammans...
Igår bullade vi i alla fall upp med en massa gotte och såg på UP tillsammans med täcken och kuddar i soffan..Härligt! Lillemannen satt som ett litet ljus mellan oss och smaskade i sig sitt godis heeela filmen alldeles stilla! Myyyysigt!!!

På dagen igår mös vi i pyjamas läänge för att sedan klä på oss och åka in till Entré en runda och fikade på Mormors bageri med vänner. Dom har världens bästa lilla lekhörna där så det blev en låååång härlig fika!

Barnen i lekhörnan!

BUUS!

Ni får ursäkta att bilderna är sådär, vår nya dator är hos doktorn, så jag bloggar från min gamla laptop och tar därför bilder med mobilen istället för med älsklingskameran.

Idag har det varit pyjamas lääänge igen. Sen gick lillemannen och jag en runda till L, P och J. Där var deras mormor och hälsade på så det blev en god fika med äpplekaka och vaniljsås. Slurp!
Ikväll har vi haft TJOCKA revben som jag lagat till oss...också Slurp! Jag hann med en timme spinning före så jag är minsann väldigt nöjd!

Nu ska det strykas skjortor...Daddy J ska iväg och joba i flera dagar så det är bara att sätta igång..

Pusssålänge Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback