Mycket fix, Jobb och Puss pappa!!!

Oj, vad tiden går...det var ju flera dagar sedan sist. Inte lätt att hinna med alla gånger. Daddy J är ju i Österrike och här har det jobbats hela helgen I fredags var ju dock momo, lillemannen och jag på lite bus tillsammans Vi gick en runda på leksaksmusseet som var jättefint, dock var Z lite för liten Där fanns ett spökrum so man fick gå in i om man vågade och DÄR spatserade min modiga lilleman rakt in. Där var helt svart med lite små ljus här och där och avhuggna händer och spöken. Ingen räddhare där inte...
Dom hade verkligen hur mycket leksaker som helst, bland annat en hel vägg med alla leksaker Mc Donalds har haft i sina barnmenyer under de sista 20 åren. NOSTALGI!!!
Vi kom fram till en monter med Star Wars leksaker och då utbrister min goa unge: Titta mamma, Dart Väder!
Hahaha, hur vet han vem det är?!?!!

Buuu!

IIIHHH!!!

Pappa-leksaker!

Ikväll har det varit mys med lillemannen efter jobb. Vi har tittat på "Hajar" och skickade en stor PUSS till Daddy J som ett MMS:

PUSS Pappa!

Nähä minsann, nu kallar loppelådan! Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Daddy J

Massa pussar till er fran St. anton. Pappa J saknar er saaaa mycket!!

Har det superbra har nere.>Sista giget ikväll. Ses snart! Da blir det mys.



PUSS PUSS PUSS

2010-03-04 @ 15:17:21
Postat av: IsaFisa

Full fart på dig!

Har du lagat någon god mat? Receptet på vårrullarna måste jag få

Ses / kram

IsaFisa(endast tillåtet för jeanette)

2010-03-04 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback