Helgmys, Frukostsmoothie och Nicke som vanligt!!!

Ahhh, härliga helg! Och tro det eller ej, men heeeela familjen är ledig och hemma. Daddy J tar sig en sovmorgon (som vanligt) och jag och lillemannen myser i soffan med en god frukost med bla smoothie som vi gjort i "rullmaskinen" (mixern) och Nicke Nyfiken (också som vanligt). Nu när vi ätit färdigt frukosten har lillemannen rest sig upp från soffan och härmar ALLT som sker på Nickefilmen! Hahaha!

NICKE!


Måste bara skriva upp några citat som ni själv får gissa vem som sagt...?!?!

Dagisfröken: "Skrik inte så högt, jag får ont i öronen!"

X pojke: "Håll för öronen då!"


Dagisfröken: "Man får inte puttas"

X pojke: "Men, jag puttas inte, jag bara flyttar henne lite!"


Jaja, nu är det dags för lite städning av lägenheten så vi sen bara kan myyysa! Kram Kram!

Kommentarer
Postat av: Momo

Är det inte Z pojke som fällt kommentarerna? Njut av helgen. Kram Momo

2010-02-20 @ 11:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback