Datahaveri, 3-års trots och Långt hår!!!

Nu har vi köpt en sprillans ny dator! Tjohoo, tänkte vi, men skiten funkar inte som den ska! Rätt som det är bara dör den och inte vet någon varför?!?! TRADIGT!!! Hade tagit masor med fiiina bilder från H-dynge i helgen och lite annat smått och gott som jag vill visa er, men nu kan jag inte ladda in bilderna...
Jaja, det får väl gå ändå! Jag skriver i alla fall ett inlägg nu så får ni nöja er med min text ett tag!

Lillemannen är inne i sin absolut värsta trotsperiod hittills. Det är nästan skrattretande. Idag när han skulle lägga sig var det ett jäkla liv. Han skulle ha en puss och sen inte ha en puss. Sen skulle han ha en puss ändå, men bara av mig och inte av Daddy J. Sen skulle han ha en puss av Daddy J ändå. Sen sa vi att han fick en puss av båda eller inte någon puss alls. Vi frågade "Ska du ha en puss?" Vad tror ni att skitungen svarade då?!?! Jo då svarade han surt -"Jag vill inte säga JA!"
Hahahaha! Livet är nog väldigt besvärlig för tillfället.

Hans hår är så vildvuxet som det aldrig har varit. Imorogn är det dock dags med en rejäl ansning. Vi ska iväg imorgon bitti och få lite ordning på kalufsen. Ska försöka komma ihåg att ta en före och efter bild med mobilen!

Ikväll blir det en tidig kväll efter att ha jobbat 32 timmar på tre dagar! Phu, jag känner mig lite mörbultad, men en god natts sömn och sen ä jag nog tuff igen!

Natti på er och håll gärna tummarna för att vårt datorskrälle ska komma igång snart!

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback