Nu har jag en, Snökasande och Ledig!!!

Mmmm, nu ska jag minsann vara ledig! Ända tills på torsdag (lillejulafton) när jag ska jobba 7.30-19.30 för att sedan vara ledig under julen!! Mys, mys!!! Det är mest en massa kasande runt med ambulansen! Skumpigt som attan är det att sitta bak med alla tanter som tror att de ska trilla av båren hela tiden. Hahaha, men jag gillar det på nåt sätt. Det är ju så fantastiskt fint ute. Det där lite blåaktiga ljuset som blir av snön och lite sol är helt magiskt tycker jag. Det är verkligen att likna vid nån vacker solnedgång i nåt vackert land. Ingen har tid att titta bara. Alla bara gnäller på snön som kommer och förstör...men oj så vackert det är!!!



Bara så ni vet så har jag en nu!!! Hahaha jag har blivit en fåne....en riktig I-fåne!!! Ganska kul faktiskt!!!

Förresten bara måste jag berätta nåt roligt. I söndags när lillemannen och jag hem från fafa och W, stannade vi i Trelle på vägen hem för att handla mat. När vi satte oss i bilen bad lillemannen om att få en banan. Visst fick han det, och två minuter senare när jag tittade på honom i baksätet var bananen borta. Jag frågade-" Har du redan ätit upp bananen?"
-"ja", fick jag till svar. Sen åkte vi vidare under tystnad. Några minuter senare säger snillet i baksätet-" Du mamma, har jag inte min mage här NERE?" (pekandes på sin mage)
-" Jo", svarade jag!
-"Men mamma, säger söte-göte. Hur kan man då äta UPP???
Hahahaha, snacka om logik...snacka om att ställa sin mamma till svars...hahahahaha!!!



Nu hålls det helg i familjen bus och snart tänkte jag somna på soffan....

Kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: fafa

Myser av din Blogg...fafa vill se bilder på Zak o Anna !

2010-12-17 @ 21:57:10
Postat av: Momo

Momo vill också se bilder på Zak och Anna. Och visst är det vakert ute.

2010-12-18 @ 08:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback