Inte illa va, Familjen Taikon och Föreläsning!!!

Idag blev det en paniktvätt eftersom det varit så svårt att få tvättid när det passar. Tyvärr kunde vi bara tvätta i slutet av tvättiden vilket nu resulterade i att ser ut som ett Familjen Taikon hem här nu med kläder överallt. Hahaha, gott luktar det i alla fall av sköljmedel!!!

I dag har jag förberett en lite föreläsning om Hot och Våld som jag ska hålla imorgon. Det är en gymnasieskola som har temavecka denna veckan och imorgon ska jag från ambulansen, nån från polisen och nån från typ socialen föreläsa om hot och våld som vi möter på i våra yrken. Förutom det har jag fixat julklappar! Tro det eller ej, men i stort sett ALLT är inköpt nu!!! Sååå himla skönt!!

Efter middagen satt lillemannen och ritade lite. Han bad mig skriva hans namn så att han kunde rita av det. Så här blev resultatet:



Inte illa för en 3, 5 åring tycker jag minsann!!!

Nä, nu ska det mysas som traditionen sig bör i den här familjen!!!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Momo

Han är bara så jätteduktig.

2010-12-06 @ 21:00:17
Postat av: kusinvitamin

hejsan hoppsan vad det går! :-)

så glad jag blev igår när vi hade samma inställning till allt gällande nyår - himla roligt och vi ser fram emot det massor!

måste hitta rätt nyårsstass och allt nu ju :-)

krauuuum

2010-12-07 @ 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback