Äntligen ledig, Taxi och Wellington!!!

Mmmm, äntligen ledig efter ännu ett taxiskift!!! Blä säger jag...vet faktiskt inte om jag är så sugen på att köra mer taxi. Trodde verkligen att jag skulle känna att jag gör skillnad för människor när jag jobbar med det jag gör, men så är det inte längre. En har klämt en tumme, en annan har lite ont i magen och väntar gladeligen på en ambulans i en timme...sen när vi kommer GÅR han ner oh hoppar in i "taxin" medan sambon kör efter i deras egen bil....hmmmm, hur går det ihop??? Jag förstår verkligen inte! Vad är det med folk???
Känns som att jag är lite i en "kris". Jag vet inte vad jg ska göra om jag inte ska jobba i en ambulans??? Det är ju inte mig det är fel på, jag menar, jag älskar att jobb i en ambulans när jag väl gör det...men nu, nu kör jag bara taxi!!!





Ja, dom är ju rätt lika...hmmm den ena är dock GRATIS, supersäker och tar en dit man ska på nolltid!! Kanske det är dom som tar TAXI som är ärthjärnor?!?!?

Nu är det i alla fall ledigt! ärligt, sov en liten stund i förmiddag, körde ner till lillemannen hos fafa och W och har nu myst här hela eftermiddagen! Lagade en gooood Wellington och är nu mättast i stan!

Snart är det tiiidig natti så ma vaknar utvilad imorgon bitti!!!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: kusinen

grrr.

blir lite "morrig" när jag hör att du känner så här. känns väldigt orättvist för vi behöver bra pling-plong förare som dig. OM vi nu någon gång skulle bli sjuka på riktigt.

det borde verkligen inte få gå till såhär...!

2010-12-15 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback