Stukad fot, Första dagen på jobb och Matrevolution!!!

Ajajaj...imorse när jag lämnat lillemannen på dagis gav jag mig ut på lite power-walk innan jobb. Tror ni inte att jag stukade foten.... Jaja, jag gick hem, duschade, drog på mina tantstödstrumpor som jag brukar ha på jobbet och drog iväg. Dagen gick helt ok men det kändes mer framåt eftermiddagen. Nu kan jag säga...är det ont, ont, ont. J-a skit...hahaha har nog inte stukat foten sen jag gick i grundskolan! Hoppas på att lite Voltaren-salva och högläge kan läka bra tills imorgon bitti...

AJ!


Hmmm, första dagen på jobbet idag! Faktiskt kul att se alla. Dessutom var det mitt "nya" lag som jobbade idag och då lagas det alltid middag. Idag blev det Carbonara, slurp! När vi fick en tur i eftermiddags fanns det en liten groda på min sida i bilen, älskar mitt jobb och mina goa arbetskamrater som livar upp vardagen!

Grodan!

Den fick hänga kvar resten av dagen!

Såg precis tredje delan av Jamie Olivers program om matrevolution Amerika. Samma som han gjort i England där han försöker göra skolmaten bättre. Har ni inte sett det så SE det för guds skull- Herregud vilken matkultur det är i det landet. Jag både gråter och skrattar och blir arg och förbannad varenda gång. Han är ju bara så underbar den människan, med det tålamodet hade han kunnat lyckas med vadsomhelst! You go Jamie!!!
http://www.kanal5play.se/program/jamies%20matrevolution

Jaha, nu ska det snart nannas så att man kan vakna som ett solsken imorgon...för då är det ingen vanli da, för då e de någons fölseda....hurra, hurra, hurra!!!!

Jag är såklart med och tävlar om underbara Sex and the City boxen! Vilken fölsepresent det hade varit...
http://lindablom.se/2010/august/tavling-vinn-satc-box-alla-sasonger.html?_tmp=b12b666ad475809f067a196992ed7a6f5527d197

Har ni förresten sett nåt sötare än dessa två oskiljaktiga kompisarna som vi hittade tillochmed sovandes likadant:

Sötaste!

Natti från mig!

Kommentarer
Postat av: Felicai

Naw gullig bild. Grattis på födelsedagen

2010-08-31 @ 10:30:32
Postat av: MamaM

äh, skit, skulle aldrig skrivit om tävlingen på bloggen juh ;)



Hoppas någon av oss vinner iaf, så kan vi ju träffas och titta tillsammans!!!



Hoppas du har en underbar födelsedag och krya på lilla foten!



kram

2010-08-31 @ 11:11:30
URL: http://mamams.blogg.se/
Postat av: m

ps. kan man inte bara börja gråta så söta de små liven är när de sover!!!

2010-08-31 @ 11:12:19
URL: http://mamams.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-31 @ 12:55:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback