Nicke, Trasig telefon och Lite ledigt!!!

Härligt, härligt, nu ska det minsann vara ledigt för mig ända tills på fredag. Då ska jag jobba fre-sön och sen är det semester på riktigt i TRE härliga veckor! Daddy J är på ingång om bara en liten stund och det ska bli så mysigt att få hem honom till oss så familjen kan bli "hel" igen!!!

Min nedrans mobil har dock pajat. Kan inte höra när folk pratar eller om signalerna går fram så jag har fått ha den på högtalartelefon...ganska irriterande faktiskt. Dessutom tittar folk lite konstigt på mig när det ringer när man är ute bland folk och jag sätter igång högtalaren...hihihihi. Har lämnat in den idag och plockat fram en gammal risig sak från en låda, men den går att ringa med!
Tråkigt dock eftersom det inte blir så mycket bildertill er nu när den är på lagning. Kanske jag kan lyckas ta en och annan bild med den gamla "häcken" som jag har istället.

Gjorde förresten en "build-a-bear" till Z idag. Vilken underbar stund det var att bygga ihop en alldeles egen Nicke-apa som var det han valde. Tjejerna som jobbade därinne var så goa och gjorde verkligen allt för att det skulle bli perfekt. Lillemannen stod och gnuggade hjärtat till apan så att det skulle bli varmt och pussade sen p det för at det skulle bli fullt av kärlek...han blev så glad för sin fina apa. ovar att bildbevis kommer när jag får ordning på saker och ting igen!

Nu kommer Daddy J....puss på er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback