Jobbdags, Kräftskiva och Fint i himmet!!!

Jaha, då var semestern till ända för denna gången. Helt okej när man vet att planet till Egypten lyfter om en månad bara och det är dags för lite semester till då!!!

Igår kväll blev lillemannen och jag spontant inbjudna till en mysig kräftskiva hos goa L med familj. Det sörplades och skrattades och busades till lillemannen själv kom och sa: -Nu går vi hem mamma!!!
Tack för en suuuuper mysig kväll...

Idag har det varit stora fixaredagen inför jobb och dagis imorgon. Lillemannnen och jag körde in till tvätthallen på jobb och tvättade vår bil som nu skiner som bara den både invändigt och utvändigt. Hem och fixade lite lunch, dammsög...slängde båda prinsarna i badkaret så jag att kunde köra som en ångvält över golvet och våttorka det också utan att det blev en massa fotavtryck! Härligt härligt. Nu är väskan packad med extrakläder, regnkläder, blöjor och annat smått och gott som behövs på dagis. Lillemannen längtar till kompisarna vilket känns hur skönt som helst. Vi har haft en superduper mysig semester som har gått såååå himla fort. Vill inte alls lämna på dagis imorgon och vara utan honom en heeel dag. Bläää för det, men samtidigt är det ju liiiiite skönt när allt går tillbaks till det normala igen. Dessutom ska jag vara ledig på tisdag igen och då ska vi vara hemma heeeela familjen och mysa.

Nä minsann, nu kallar loppelådan. Inga bilder idag, bara en massa pladder!

Natti på er så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback