Jubb, Indiskt och Sovgrisar!!!

Självaste påskafton bjöd på en härlig påsklunch/middag hos momo. Där var lite släkt och vänner och massor med god mat. Lite sill och ål och annat till förrätt och sen blev det varmrökt lax med gotter till varmrätt. Efter att vi proppat oss fulla, gjorde vi plats för en bit riktigt god påsktårta också! Slurp!
Lillemannen fick en Rori racerbil med en ramp och en specialvägg som är gjord för att kunna gå sönder. En stuntvägg... Hahaha, man sätter bilen en bit från rampen och väggen och så viftar man med en flagga över bilen, då börjar den "axa" som bara den och spinnr loss med hjulen innan den sprakar iväg med en väldig fart, upp på rampen och rätt in i stuntväggen som då går i tusen bitar. Behöver jag säga att lillemannen ÄLSKAR den?!?!
Söta S som också var med till påsk lyckades fånga mig och Daddy J på en "kaaaarleksbild" vilket inte händer alltför ofta nuförtiden, så den ska jag dela med mig av:

Kaaarlek

Jaja, efter middagen var jag tvungen att dra iväg till nattjobb. Hade ganska mycket att göra och jag var supertrött när jag körde hem på morgonen. När jag väl kom hem och öpnnade dörren var det tänt i hela lägenheten. Dörren till Z var stängd som den brukar vara när han sover, så jag undrade lite varför inte Daddy J hade släkt ner när han gick och lade sig?!?! Hursomhelst så gick jag och borstade tänderna och sen gick jag in i vårt sovrum för att krypa ner...VEM ligger då där?!?! På tvären i MIN säng om inte självaste herr Z Jaja, det var bara att förpassa sig ut i soffan tills han behagade stiga upp! Sötaste!!!

Natten inatt har varit lugn så jag stannade kvar och sov på jobb till kl 9 och sen kände jag mig ok. Fixade med mig lite nya bullar hem. När jag kom hem idag var kl ca 9.30 och när jag öppnade ytterdörren, DÅ vaknade Daddy J och lillprinsen och gick upp. Helt otroligt hur vår lilla goa unge kan sova så gott!!! Härligt!

Efter lite dammsugning härhemma ringde vi kusinerna som bjöd hem oss på middag Det blev indiskt där, vilket var sååå gott, och så lite rött till det. Underbart! Efterrätten bestod av glass, jordgubbar och chokladsås....mums!!!

Nu är vi hemma, lillprinsen har somnat och ska till dagis imorgon. Själv kallar sängen högt på mig!

Pusssålänge Hejsålänge!!!


Kommentarer
Postat av: Fafa



Vilken bra bild!!! Love Rules!!!

Kram/Fafa

2010-04-06 @ 07:41:09
Postat av: Anonym

Det var trevligt att träffas igen. Du skriver ju inte varje dag direkt Hot Mama./ Thess Phineman

2010-04-09 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback