UTMANING!

Jag har blivit utmanad av Anna och lätt är det minsann inte!

Regler:

Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och

berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla

svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn

som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort,

du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar

(förutom på fråga 1)! Lycka till!

1. vad heter du? Jeanette

2. ett ord på fyra bokstäver: Jaså

3. flicknamn: Julia

4. pojknamn: Johan

5. yrke: Jurist

6. färg: Julröd

7. klädesplagg: Jeans

8. mat: Jons Kycklingmästaren

9. sak i badrummet: Jet Set control by Philips, (ja så heter faktiskt min hårfön)

10. plats/stad: Jönköping

11. en orsak att vara sen: Jägermeister...(kvällen före)

12. något man skriker: JIPPIIIEEE!!!

13. film: Jalla! Jalla!

14. något man dricker? Juice

15. band: Jackson Five

16. djur: Jättepanda 

17. gatunamn: Järnvägsgatan

18. bil: Jaguar

19. sång: Jonny vá gör du?

Jag utmanar: Åsa, Felicia, Helena, Dennis och Annelie


Kommentarer
Postat av: Felicia

Utmaning antagen och finns nu på min blogg.

2009-09-23 @ 20:44:58
URL: http://feeeeliiciia.blogg.se/
Postat av: kusinen

jag tackar härmed mina föräldrar så hjärtligt för att de döpte mig till åsa (hur mycket annat finns det som börjar på å liksom....)

2009-09-23 @ 21:30:44
Postat av: Carin Brenner

Kul när man heter Carin. Kul.

Funkar yrke: cyklopdesigner?

Klädesplagg: civilklädd?



2009-09-25 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback